onsdag 4 juli 2018

Tillbaka i sadeln igen

Tjenixen alla PHI,are.
Undertecknad har haft lite annat att tänka på den senaste tiden.
Till de som undrat vart jag tagit vägen - som rubriken säger: Nu är undertecknad tillbaka i sadeln igen.  
😉      😉     😉
Det har hänt en hel del sen senast noterar jag.
Mycket relaterat till Bolagets kapitalanskaffning naturligtvis.
Jag har bara hunnit skumma lite angående senaste tidens nyhetsflöde, men ska sätta tänderna i det jag sett kommuniceras ut från Bolaget och kommer kommentera det här på bloggen.
Av vad jag kan se hittills finns det material som kommer göra bloggen ordentligt sysselsatt den närmsta tiden.
Kika gärna in på bloggen regelbundet och ta del av info jag kommer sammanställa.
Ikväll blir det inläsning och i morgon ett första inlägg.

Mvh the99

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar