torsdag 14 mars 2019

Ett grävarbete i vardande

Bloggen har hittat ett uppslag till nånting jag tror kommer ta ett gäng timmar i anspråk.
Bland annat måste översättningsprogram in,använda google streetview kartor, jmf adressuppgifter som teleuppgifter...osv...osv...
Ett gräv jag tänkte ägna helgen åt.
Men här får (återigen) läsekretsen avgöra om ni vill läsa resultatet innan söndag kväll.
Vill ni ta del av detta gräv innan helgen?
Om ja så vet ni hur motivera undertecknad.
Jag kollar räkneverket (på ni vet vad) och när det når upp till minst 30 sätter jag igång.
Tidsgränsen är till kl 24 idag.

Uppdatering 00:02
Sen inlägget skrevs har bloggen besökts 161 ggr och 12 ville inte vänta till söndag.
Men sorry, ni får hålla er till tåls. Eloge ändå till er tappra tolv. 

                            Eder utmanare The99 redo med grävspaden.

4 kommentarer:

  1. Ta din tid. jag vill ha den till min söndags läsning ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar bli som du önskar. Enbart 2(aktiva)som vill läsa innan helgen.
      Mvh the99

      Radera
  2. Är mkt nyfiken.
    Men gör det i den takt du vill och orkar och hoppas du fortsätter med ditt grävande.

    SvaraRadera
  3. spännande!varför inte söndag? efter en intensiv helg i Barca =)

    SvaraRadera