tisdag 1 oktober 2019

Manus till en reklamfilm

Den Australiensiska studien bloggen berättade om för några veckor sen.Studien som forskare från QUT + Jaimie Mulders låg bakom och publicerades i en Springerutgåva benämnd Springer Protocols.
Den har nu släppts så man kan läsa den i sin helhet.Bloggen måste säga efter en genomläsning att den ser ut som ett regelrätt manuskript till en reklamfilm för HoloMonitor.
Nu är inte undertecknad bevandrad i dylika företeelser,men med denna manual beskrivet i 20 olika steg skulle studien säkert funka som underlag för att göra en kort reklamfilm.
Men bortsett från det så är texten verkligen som ett A-B-C för den forskare som precis köpt eller ska köpa en HoloMonitor.
Typ : Grattis till Ditt köp av HoloMonitor. Vi ska nu visa Dig i 20 steg hur Du använder detta instrument i Din forskning.
1. Börja med att sätta den bifogade stömförsörjningskabeln i väggen,tryck därefter på ON-knappen på instrumentet. 
2. Ta nu det medföljande cellodlingskärlet (HoloLidds) och rengör det innan Du applicerar de celler Du ska observera. OBS! Tvål och vatten räcker inte utan Du måste även desinficera kärlet med en 70% Etanol-lösning. Gjort det? Bra,då går Du vidare med steg 3.
Osv................

(Denna manual lär inte medfölja instrumentet)
😉😉                                😉😉                          😉😉                   😉😉                      😉😉

Tyvärr kan man inte kopiera texten då den ser ut att vara fotograferad? och utlagd som bilder.
Jag testar ny funktion och klipper ur dessa o lägger in som små klickbara miniatyrer.
Edit.Gick inte att lägga miniatyrerna bredvid varandra ser jag så inlägget blir lite avlångt.







                                                 Lägger in en av alla illustrationer med.


Kan ni inte se på miniatyrerna vad som står får ni klicka på denna länk för att se hela konkarrongen.
Hursom,denna studie publicerad i ett av den ansedda Springer-koncernens publikationer har ett högt PR-värde för PHI är bloggens åsikt.Skulle de köpa samma reklamutrymme hos nån vetenskaplig skrift som har samma räckvidd (antalet läsare ur målgruppen) fick de pynta en siffra fullt med en massa nollor bakom.
Det våra Australiensiska vänner gör är att voucha för HoloMonitor.Det är stort,riktigt stort.Hatten av för dessa.

Dagens swishare : Gabriel S, Vicky S, William D, Antonio B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar