fredag 14 juni 2024

En till kines (ÅF)

 


Företaget : ucallm.cn Länk

HoloMonitorinfo : Länk

Fredagsreflektion
Märklig kursutveckling efter de senaste PM må jag säga. För att inte nämna den info jag grävt fram på senare tid. Var ganska säker på att vi skulle plocka 9 kr igår och sen sikta på 10:an jämt.Men icke,vi går istället ner på all bra info.Analysen blir att folk som suttit med aktien ett bra tag passar på att avyttra sina innehav när kursen stiger.
Tålamodet finns inte där.Ok,man kan inte klandra dem.Lite synd bara då de riktigt stora nyheterna ligger nära i tiden enligt min bedömning.Dessa bör ha tillräckligt krut för att ta aktien till 2 siffrigt.Det är vad jag tror.OBS! Tror. Vi får väl se om jag inte har rätt där.😎

                                                Mvh the99

6 kommentarer:

  1. https://www.linkedin.com/posts/phase-holographic-imaging_rms2024-wfirm-regenerativemedicine-activity-7207382817935118336-gDXy/?utm_source=share&utm_medium=member_android&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2BiZRlaQfHIqWu-bE7zEorNvli0IL3QJRLDMOi5yDdD0i9MD-oVHarGxQ_aem_AWDNibCuKS_5KBu4hAS2PToD5EDLp39wh-VzpRY9ldpqIx1GzQ9VWh6SpPhzGCoCCAVz8vClq3dcdipHOfCxEGUM

    SvaraRadera
  2. Vad tror du det är för stora nyheter som är på gång i närtid, enligt dig 99:an?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser man mina senaste inlägg listar man lätt ut vad jag tror vi har att vänta in för nyheter.
      Mer intressant är vad ni andra phi,are tror vi har att se fram mot.

      Vi gör såhär: ni phi,are som följt vad som hänt och händer relaterat till PHI kan väl lista era gissningar om kommande händelser/nyheter här?

      Sen under helgen sätter jag mig ner och går igenom vad jag tror vi har att se fram mot.Lägger ut det i denna tråd.
      Tumme på det? :-)

      Mvh the99

      Radera
  3. Ja håller med dig 99an, tror vi ser fler pm inom kort.

    SvaraRadera
  4. Jag önskar att det kommer något konkret kurshöjande, väntat 10 år. Hoppas på nyhet om allians med någon tung partner!

    SvaraRadera
  5. Efter lite funderande har jag kommit fram till att det är dumt att radda upp de ev händelser av betydelse jag räknar med ska komma in som PM den närmaste tiden.
    De förväntningar den listan väcker hos er phi,are kanske nån otålig själ mejlar in till PHI och med det pressar Bolaget att "leverera",vilket kan störa dem i resp process. Sånt vill jag inte medverka till.

    Men 2 hintar ska ni få :-)
    - BioSpherix
    - AI

    Sen ska ni läsa kvällens inlägg om aktuell CAR T-Cell info.
    Minsta knyst om att HoloMonitor finns med i något som helst sammanhang där tekniken avhandlas kommer "få saker och ting att hända".

    Mvh the99

    SvaraRadera