onsdag 21 augusti 2024

Here we go again

Ser att bloggen fått lite fler besökare än vanligt,beror säkert på att Biostock har en intervju med VD-Patrik idag. Ni hittar den här. Egentligen inget nytt som framkommer så jag kommenterar inte. Ork och fokus på börsrelaterat är lågt just nu. Är inne i en provtagningsperiod för 2 av mina cancrar. Blodcancer denna vecka (med svar troligtvis innan veckans slut) och hudcancer nästa vecka. Min vän sömnlöshet har kommit på besök igen.Han tog med sig kompisen ångest.


Föregående inlägg om Financial Times och Wall Street Journal kanske behöver förklaras mer ser jag efter de kommentarer som kommit.Bägge tidningarna har med amerikanska listan OTCQB som PHI nu finns på. Därför jag uppmärksammade det.Inte mer komplicerat än så.

                                               Mvh the99

8 kommentarer:

  1. Tänker på Dig och håll tummarna. Hoppas att allt blir bra. ❤️

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar till dig!!! håller tummarna för att det blir bra.

    SvaraRadera
  3. https://www.linkedin.com/posts/otc-markets-group_otcqb-ugcPost-7232069072564211713-1OfC/?utm_source=share&utm_medium=member_android&fbclid=IwY2xjawEzJ-ZleHRuA2FlbQIxMQABHQlwFNLf015rPBu-T400rx-7ZDtIdiTxqWpNiRX0YIcugJb3VJmCwr2pvw_aem_bavL--CWwXvX3ZUrGOkHPA

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar, fortsätt kämpa!

    SvaraRadera
  5. Kämpa!!! Du är stark och fixar det.

    SvaraRadera
  6. Instämmer, kämpa på. Du är den mest genuina människa som jag stött på online.

    SvaraRadera
  7. Hoppas det går bra!

    SvaraRadera
  8. Tack alla för er omtanke.
    I morgon får jag besked från hematologen på KS hur mina prover artade sig.
    Håll tummarna.
    Mvh the99

    SvaraRadera