onsdag 16 oktober 2024

Frågeställningsmöjlighet

Carl skickade ett mejl som jag lägger ut i sin helhet.

Hej!
Har märkts i forumen och på facebook att det finns många frågor kring bland annat vad som händer med Glyco. 

Jag har även själv en del andra frågor som jag söker svar på från ledningen.

Vi har förr samlat ihop frågor genom fb-gruppen och sen skickat dessa till Phi som då har gett oss de svar de kunnat. Verkar som de uppskattar detta sätt att ta emot frågor.

Jag kan ansvara för att sammanställa frågorna och skicka in.

(Förra gången vi gjorde detta så var VD med i fb-gruppen och besvarade frågor innan vi hann få med alla frågor (bland annat dina frågor), så därmed blev vissa frågor obesvarade. Men denna gång är han inte med i gruppen och därmed kan vi säkerställa att alla frågor kommer med).

Har du nån/flera fråga så skriv det till mig så tar jag med dessa.


Med vänliga hälsningar
Carl

Tillägg
Ps. Carl vill lägga till att det inte enbart behöver vara frågor om Glyco utan även annat relaterat till PHI.
Sen måste frågorna vara inne senast söndag så han kan sammanställa dem för vidare skick till PHI. Ds

Min kommentar
Ett bra initiativ att samla alla frågor och sen skicka över till PHI. 
Så bloggens läsare har alltså möjlighet att ställa sina frågor om Glyco antingen i kommentarsfältet eller mejla till mig så vidarebefordrar jag dem sen till Carl för vidare färd till PHI.

                                           Mvh the99

5 kommentarer:

  1. Alltså på riktigt! 17:32 (antar slutcall) förstörde min dag.

    SvaraRadera
  2. Ja, sån är jag, skönt att man kan unna sig den lyxen ibland :)

    SvaraRadera
  3. https://news.cision.com/phase-holographic/r/phi-appoints-anders-mansson-as-new-ceo,c4052815

    SvaraRadera
  4. https://youtu.be/g6XFJsoWlEw?si=Z2BSkuublwW54aHS

    SvaraRadera